Eenvoud

This forum is dedicated to new ideas, suggestions and proposals.

Eenvoud

Postby Zeeman » Jul 22nd, '19, 15:40

Sorry dat ik in het Nederlands schrijf (Dutch) maar mijn Engels is niet 100% Mageia is één van de weinige Linux distro's die prima werken met AMD/ATI. Helaas is de eenvoud voor het goed instellen na installatie ver te zoeken op https://doc.mageia.org/mcc/6/nl/content/index.html. Als je computerkennis noppes is zoals bij mij zijn er heel wat zaken waar je niets van begrijpt waardoor je dus nog niet weet hoe je alles het best kan instellen om een veilig en betrouwbaar systeem te hebben. Linux mint en Ubuntu zijn op gebied van eenvoud dan weer toppers zie https://makkelijkelinuxtips.blogspot.co ... html#ID1.2 maar helaas werkt AMD/ATI daar niet meer, althans die van mijn nieuwe laptop acer aspire A315-21-22RE die is voorzien van een AMD E2-9000 processor en een AMD Radeon grafische kaart (R2) als je op de site van AMD kijkt zul je zien dat deze AMD processors en graphics alleen bedoeld zijn voor Windows en toch werken ze prima hier bij Mageia.
Jullie leveren dus wel prima werk bij Mageia maar Helaas is het voor computerdummy's als ik een beetje te ingewikkeld en al zeker als je kennis van de Engelse taal beperkt is daar de meeste pagina's in een andere taal zijn en bij gebruik van google translate krijg je soms de raarste vertalingen waardoor je nog voor een groter raadsel staat.
Zeeman
 
Posts: 10
Joined: Jun 1st, '19, 00:50

Re: Eenvoud

Postby isadora » Jul 22nd, '19, 18:47

Hello Zeeman.
As this is an international forum the preferred language used is English.
Your chances of getting help by posting in Dutch are much smaller.

I am aware there is no Dutch equivalent, but there are forums in other languages, like French and German.
Maybe you have more knowledge of those languages.

On the other hand; this is not a language-forum, and we have many more users struggling with their English.
In the end most of the times we understand the described issues, no matter how "bad" the English used.
Even if it where a translation from Dutch into English by a translation-program.

I would advise; give it a shot.
..........bird from paradise..........

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
—Antoine de Saint-Exupéry
User avatar
isadora
 
Posts: 2742
Joined: Mar 25th, '11, 16:03
Location: Netherlands


Return to Ideas and suggestions

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron